Vrouwlijke modellen gezocht


(scuse me for the dutch!)

Ik ben opzoek naar vrouwlijke modellen tussen de 18 en 24 jaar voor een gratis fotoshoot! Je reis/eet kosten worden vergoed en krijgt alle foto’s op DVD!

De foto’s zijn bedoelt voor mijn portfolio dus je bent verzekerd van hogo kwaliteits foto’s. Zelf mag je natuurlijk ook de foto’s gebruiken voor je eigen portfolio, en in overleg, kan je de foto’s ook voor andere (betaalde) doeleinden gebruiken.

Make-up e.d. moet je zelf voor zorgen (Dus neem het mee!) en kleding moet je ook zelf meenemen. Handig is wel als je een aantal setjes mee neemt zodat je van kleding kan wisselen.

Dus heb jij een leuk koppie en zou je graag een gratis fotoshoot willen doen, neem dan even contact met mij op via email of telefoon. Als je mij een mail stuurt, mail ook even een foto van jezelf mee.

    • madelon
    • October 23rd, 2009

    Hoi!
    Ik zag je add staan op hyves en ik wil je graag helpen!
    Ik weet niet zo goed hoe deze site werkt.. maar als je mij even een mailtje wil sturen kan ik je terug mailen!

    Groetjes Madelon

    • Rochelle
    • October 24th, 2009

    Hooi!

    Net zoals madelon zag ik ook je berichtje op hyves, ook ik wel je graag helpen.
    Het zou fijn zijn als je wat meer info zou hebben, en je mag natuurlijk ook altijd mailen voor een foto..

    Groetjes
    Rochelle

    • Joska
    • October 29th, 2009

    He,

    Ik zag ook je berichtje op Hyves en wil je ook wel helpen. Je kan me mailen als je meer informatie wilt.

    Groetjes Joska

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

